Monday, October 3, 2011

MONDRIAN COMES BACK

La última colección de Miuccia Prada me ha recordado que tenía pendiente un post sobre un pintor al que tengo mucho aprecio: Mondrian. Él como buscador del "arte puro", un arte que no tiene por qué ser figurativo ni debe implicarse en la reproducción de objetos aparentemente reales. Como curiosidad, era tal la pureza que buscaba en sus obras que no aceptó más que los colores primarios para plasmarlas y prohibió el verde en su casa.


"Solo cuando estemos en lo real absoluto el arte no será ya más necesario". 


          



Prada, 2011/ Yves Saint Laurent, 1965/  Francesso Maria Bandini, 1991/ Christian Louboutin / Nike / Sara Schofield

1 comment:

  1. Felicitats per l'entrada Marina! Ja t'ho he dit, però no em cansaré de fer-ho: entens la moda com poques persones saben entendre i saben transmetre (el més important!). M'agrada llegir-te perquè veig aquí el que busco, algú que estimi tant l'art com per veure'l en la seva globalitat i complexitat. Adoro l'art de la moda, i cada vegada que et llegeixo aprenc una mica més, m'aporta un munt llegir-te! Gràcies per aquestes lliçons! I evidentment GRÀCIES pel comentari del blog. Cada vegada que en llegeixo un així s'em posa la pell de gallina. I de fet, en èpoques de sequera creativa això és el que m'impulsa a seguir publicant.

    Per cert! M'encanten les fotografies que tens del viatge a França, es nota que traspires gust! Jo també sóc una enamorada d'aquest pais, i evidentment de Paris. Precisament aquí també em vaig comprar una revista Elle antiga; fa molt temps que en buscava i no en trobava cap. Si un dia vas per Paris, a la banda del riu, molt a la vora del Museu d'Orsay hi ha algunes parades on tenen revistes i vinils molt antics; i en perfecte estat! Molt recomanable!

    Una abraçada!!

    ReplyDelete